.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:امسال بيش از ‌هزار پروژه نيمه تمام در مازندران به اتمام مي‌رسد

بيش از يك‌هزار پروژه نيمه تمام امسال در مازندران به اتمام مي‌رسد

استاندار مازندران گفت: مازندران بيش از دو هزار پروژه نيمه تمام دارد كه پيش بيني مي شود با اعتبارات تملك دارايي امسال حدود يك هزار و 800 پروژه به بهره برداري برسد.

ب
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ابوطالب شفقت ديروز در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان مازندران، ميزان اعتبارات تملك دارايي سال جاري را 180 ميليارد تومان اعلام و گفت: امسال با تغييرات نظام بودجه ريزي و شتاب دولت نهم به اين امر فعاليت هاي عمراني زودتر از سال هاي گذشته آغاز مي شود.
وي اظهار داشت: نظام برنامه نويسي و بودجه ريزي پروژه هاي عمراني در كشور روان تر شده است و اين حركت دولت نويد شدت يافتن پروژه ها را نويد مي دهد.
شفقت از افزايش قيمت تمام شده پروژه ها انتقاد كرد و افزود: امسال با تدبير دولت موافقت نامه هاي سازماني و دستگاهي دو ماه زودتر مبادله مي شود.
استاندار مازندران تاكيد كرد: دولت اقدامات خوبي را در استان ها انجام داده است ولي اطلاع رساني از روند اجراي كارها ضعيف است.
وي تصريح كرد: پيش بيني مي شود امسال 70 درصد بودجه اختصاصي تخصيص يابد.
استاندار مازندران، گردشگري، كشاورزي و صنعت را از اركان توسعه مازندران برشمرد و گفت: در تلاشيم تا از طريق دولت سهم بودجه اي اين سازمان ها افزايش يابد.
وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام نوآوري و شكوفايي اضافه كرد: بر اساس هماهنگي با معاونت سياسي و امنيتي شكوفايي اقتصادي مازندران در دستور كار مديران استاني قرار گرفت و به اين منظور تاكنون جلسات منظمي را با كارشناسان اقتصادي و برنامه نويسان تشكيل داديم و بنا داريم تا اين جلسات با نگاه شكوفايي نيز ادامه داشته باشد.
شفقت از فرمانداران خواست تا به صورت جزيي در نوع قرارداد ها و نحوه عملكرد پيمانكاران نظارت كنند.
وي در پايان با اشاره به اينكه مديران دستگاه ها نظارت بيشتري در اجراي طرح ها و پروژه ها داشته باشند اظهار داشت: يك نسخه از قرارداد براي نظارت بيشتر در اختيار فرمانداران قرار گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.